2016/01/16

Winter afternoon - 16.01.2016

Jest godzina 16:40, siedzę na moim łóżku, pod kołdrą. Chyba robię się coraz bardziej leniwa, bo od niedawna łóżko to według mnie najlepsze miejsce na spędzanie zimowych wieczorów. Piję zieloną herbatę, która już zrobiła się zimna i oglądam seriale... Czyli spędzam czas jak typowa nastolatka w dzisiejszych czasach. Ale czy aby na pewno chcę go tak spędzać? Czyż nie lepiej wyjść na świeże powietrze lub spotkać się ze znajomymi? Najwidoczniej nie...

Mam dzisiaj dziwny humor - niby wesoła ale jednak nie do końca... Mam dużo zadania i nauki, a jutro jadę do Wrocławia, więc muszę to wszystko zrobić dzisiaj, nie dam rady, wiem o tym, ale mimo tego nie mam ochoty się za to narazie zabierać. Wolę bezsensownie siedzieć i nic nie robić, niż zacząć w końcu tą naukę. Słucham moich ulubionych piosenek i nie myślę o niczym - kocham to. Nie wiem czemu to piszę - może dlatego, że od kilku miesięcy brakuje mi tego typu postów na moim blogu, wszystko jest planowane i dopięte na ostatni guzik... Po prostu brakowało mi tej spontaniczności, gdy siadam i piszę tylko to, co w danym momencie myślę i co przychodzi mi do głowy. Podoba mi się to, chyba będę częściej robić takie wpisy, bo najważniejsze jest, żeby kochać to co się robi, mam rację?

16 komentarzy:

  1. ja również kocham spedzać leniwie czas w łóżku. Ja na szczęście mam ferie od wczoraj więc będę mogła spędzać czas na spaniu i jedzeniu. Jeślij śnieg mnie odwiedzi na pewno nigdzie nie wyjde! nie cierpie zimna. Fajny wpis czasem przydaje się taka spontaniczna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie spędzać czas w łóżku :)
    Nie dziwie się, że masz taki humor ja też mam identyczny
    http://spam2506.blogspot.com/2016/01/kamstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy w taką pogode najchętniej spedzalby czas w lozku z herbatą i serialem lub książką , niestety to nie takie proste gdyż akurat jestem w czasie egzaminow :(
    Czasem takie spontaniczne posty są najlepsze ;*

    Buziaki :**
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. także lubię spędzać czas w łóżku ;)

    zapraszam na nowiuteńki post! :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post jestes podobna do mnie :D
    http://luska-luu.blogspot.com/2016/01/good-energy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym sobie poleżała pod kołderką, ale muszę uczyć się do egzaminów, bo sesja się zbliża.
    Pozdrawiam i do siebie zapraszam: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać takie Twoje teksty zatem proszę o więcej! Fakt, pogoda bywa ostatnio przytłaczająca i warto czasem pozwolić sobie na relaks :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo, ola czekamy na jakieś outfity od ciebie ♥♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację. Zawsze wszystko musi być zaplanowane żeby nie zapomnieć i w tej całej rutynie gubimy największy urok życia czyli spontaniczność.
    Blog Rbeliantki- klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokładnie taką samą sytuację- wiem, że muszę coś zrobić, ale tak okropnie mi się nie chce, że odkładam to wszystko na później, a następnie dziwię się, dlaczego nic mi nie wychodzi. Muszę się bardziej zmotywować. Jestem okropnym leniem.
    Mogłabyś dodać jeszcze jakieś zdjęcia do wpisu, żeby był bardziej urozmaicony. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz jestem na tym blogu, ale na pewno nie ostatni. Świetny design i tekst.
    Super są takie spontaniczne posty

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej takich spontanicznych postów poproszę :)

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo często spędzam czas pod kocem, z kubkiem herbaty, oglądając tv,ale coraz częściej mi to przeszkadza. To marnowanie czasu tak naprawdę. eh..

    http://dreamy-woman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę takiego humoru.. Gdy nie wiem, jaka jestem i jak się czuje.
    Lenistwo nie jest takie złe!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą. Ja też jestem w ostatnim czasie strasznie leniwa, ale wydaje mi się, że to przez pogodę :)
    http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia