2014/07/29

Kierunek → Niechorze + Podziękowanie

Hejka wszystkim! Na wstępie chcę Wam podziękować za 7 tysięcy wyświetleń bloga!
Nie wierzę, że już tyle razy ktoś go odwiedził, przeczytał moje posty! Dziękuję ♥ 

Już za dwie godziny wyruszam w podróż, osiem godzin samochodem, ojejku... Najpierw do Wrocławia, żeby odwieźć siostrę na lotnisko, a zaraz potem jedziemy z mamą nad morze, do Niechorza. Nasz wyjazd trwał będzie 7 dni. Nie martwicie się o posty. Będę miała dostęp do internetu, więc posty dodawać będę nadal systematycznie :) Jestem już spakowana, więc pozostało tylko cierpliwie czekać. Nie idę spać, nie widzę sensu, skoro potem obudziłabym się tylko jeszcze bardziej zmęczona, niewyspana... Do Wrocka mamy ze dwie godziny, a samolot wylatuje około 6-7, no ale trzeba być trochę wcześniej..

POZA TEMATEM - jestem z siebie mega dumna - w ciągu 24h przeczytałam pierwszy Tom Igrzysk Śmierci (równiutkie 350 stron). Nie dlatego, aby się Wam pochwalić, tylko po prostu bardzo mnie wciągnęła. To najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałam :)



Bądź na bieżąco instagram

Miłego sierpnia kochani ! :*

2014/07/26

what I bought in last days?

hej! hej! Jak pewnie zgadliście po tytule mam dla Was HAUL z ostatnich dni. Nie kupiłam może dużo rzeczy, ale tak czy siak chcę Wam to pokazać + napiszcie w komentarzu czy lubicie czytać tego typu posty, ja osobiście z chęcią czytam i oglądam HAULE. :*
Od górnego, lewego rogu:
1. Ołówek do brwi INGLOT, tusz do rzęs ESSENCE, lakiery do 
paznokci: Golden rose, Essence, Golden rose
2. Szorty z wysokim stanem Bershka
3. Czarne Vansy Authentic Sizeer
4. Szampon do włosów Pantene Rossmann
5. Bandamka Biała New Yorker
6. Podkolanówki czarne House
7. Skarpetki Springfield
8. Zegarek (a'la Choies) Reserved
9. Okulary New Yorker
10. Bluzka w Stokrotki Springfield

2014/07/25

Holidays, books, bed.

Dzień dobry! Poranek, pochmurno, zimno. W taką pogodę nigdy nic mi się nie chce, więc pół dnia przeleżałabym w łóżku czytając moją ukochaną książkę, której jakoś nie mogę dokończyć. Gdyby nie moja siostra - która oczywiście kazała mi wstawać... Poleżałam jeszcze chwilkę i zaczęłam ścielić łóżko, ogarniać się, a potem odkurzać i ogólnie sprzątać w domu. Byłam senna i robiłam to naprawdę długo - skończyłam około 16. Potem Kasia zaproponowała, żebyśmy wybrały się na "wycieczkę" rowerową... Zgodziłam się, co prawda niechętnie i po jej długich namowach, ale jednak powiedziałam ostateczne: TAK. Było naprawdę bardzo fajnie. Jechałyśmy ok. 40 minut do miasta, najpierw jadłyśmy świderki amerykańskie, potem wstąpiłyśmy do chińczyka i kupiłam kolorowe gumeczki do robienia bransoletek, wsuwki i skarpetki do vansów. Gdy skończyłyśmy "zakupy" ponownie kupiłyśmy lody i pojechałyśmy do domu. Powrót zajął nam również ok. 40 minut ;)
Mimo tego, że na początku nie chciałam jechać, podobało mi się.

2014/07/20

Obóz Zarzecze 2014

Hi! Niedawno wróciłam z obozu harcerskiego w Zarzeczu. Było naprawdę bardzo fajnie, co chwile coś sie działo. Oczywiście, skoro był to mój pierwszy obóz, to miałam chrzest. Nie bylo tak źle, najgorsze to taplanie się w błocie xd Mieliśmy kilka wycieczek m. in.: do Bielska-Białej, do Żywca, do Pszczyny i na Górę Żar... Najbardziej mi się podobało w Studiu Filmów Rysunkowych w Bielsku.
Nasz podobóz był bardzo blisko jeziora, więc około 5 razy byliśmy się pokąpać i pojeździć na rowerkach wodnych. Były 3 ogniska : dwa obrzędowe, a jedno zabawowo/piosenkowe. 
Codziennie rano pobudka i apele mundurowe, ja byłam zastępową; nasz zastęp na początku nazywał się "Wschodnie deski", a potem 'Wschód" ;) Było 9 namiotów czyli 9 zastępów.
W ostatni dzień, był apel kończący obóz. Każdy dostał jakąś nagrodę, a ok. 10 osób specjalne wyróżnienia - zegarki Pierre Ricaud (ja również dostałam). Najgorsze na końcu - pożegnania...


2014/07/04

Hello!

Hej!  Może na początku powiem kim jestem oraz co właściwie tu robię. A więc, nazywam się Ola i mam 13 lat. Interesuje się głównie modą, diy oraz fotografią. Założyłam tego bloga, aby podzielić się z Wami moimi zainteresowaniami, a może i nawet Was zainspirować. Od czasu do czasu pojawią się posty tematyczne, lecz najczęściej będziecie mogli przeczytać o tym, co się u mnie wydarzyło. Więc to chyba tyle na start. 
Kolejny post pojawi się za około 2 tygodnie, ponieważ jadę na obóz harcerski do miejscowości Zarzecze. Chciałabym Was również zaprosić na mojego instagrama :) 

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia