2016/01/10

OUTFIT IDEAS

Cześć wszystkim! Co u Was? U mnie wszystko dobrze i bardzo cieszę się z powodu nadchodzących ferii, które zaczynają się już za trzy tygodnie! Potrzebuję trochę odpoczynku od szkoły... Jeśli chodzi o moje oceny na koniec semestru to jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona :)
Przejdźmy do tematu postu - przygotowałam dla Was 4 propozycje stylizacji, przeważają tutaj trzy kolory: czarny, biały i dżinsowy. Pod każdą stylizacją znajdują się linki do poszczególnych ubrań. Mam nadzieję, że spodobają Wam się te outfity. Dajcie znać w komentarzach, który najbardziej przypadł Wam do gustu!


Okulary - CLICK
Kurtka - CLICK
Top - CLICK
Spodnie - CLICK
Torba - CLICK
Buty - CLICK


 Kurtka - CLICK
Buty - VANS
Bluzka - CLICK
Spodnie - CLICK
Okulary - CLICK
Plecak - CLICK


Płaszcz - CLICK
Okulary - CLICK
Buty - CLICK
Bluzka - CLICK
Spodnie - CLICK


Kurtka - CLICK
Torebka - CLICK
Buty - CLICK
Bluzka - CLICK
Spódnica - CLICK


To tyle! Dajcie znać, który z tych czterech outfitów podoba Wam się najbardziej!
Miłej nocy, buźka :*

6 komentarzy:

  1. Śliczne outfity *.*
    Ale i tak najmocniej podobają mi się 2 i 3, cóż, najbardziej by do mnie pasowały, przecież jestem już taka stara .___.

    Cudnie, jak zwykle :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 outfit zdecydowanie najbardziej mi się podoba,ale reszta również śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Oczywiście poklikane... Najbardziej mi się podoba 1 i 4
    Zapraszam do mnie -> http://xnebeskax.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne outfity!

    http://www.kajvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy outfit cudowny <3 już się nie mogę doczekać kiedy zrobi się ciepło i będzie można się tak ubierać <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeci zestaw mi się podoba :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia