2016/01/24

Dresslink & Born Pretty

Cześć wszystkim! Co u Was? Ja osobiście nie mogę się doczekać nadchodzących ferii, ponieważ mam bardzo dużo planów i postaram się wykorzystywać każdy dzień najbardziej kreatywnie i aktywnie jak tylko będzie się dało! Mam w planach pojechać do mojej siostry do Wrocławia oraz do mojej przyjaciółki Wiktorii do Katowic. Na pewno spotkam się też z moją internetową przyjaciółką Julką :) Poza tym mam też zamiar pójść z moją koleżanką na siłownię oraz na łyżwy! 
Przechodząc do tematu tego posta - otrzymałam tydzień temu paczkę od Dresslink i Born Pretty Store
Jeśli chcielibyście zamówić coś z Born Pretty Store, to mam dla Was kod rabatowy -10%: AKOT10.
Paczki z obu firm były bardzo dobrze zabezpieczone i jak zwykle nic nie uszkodziło się podczas podróży, z czego jestem bardzo zadowolona, bo szczerze trochę się o to obawiałam, gdyż zamówiłam tym razem kilka dość delikatnych rzeczy.
Zacznę od zamówienia z Dresslink, ponieważ gdy tylko otworzyłam paczkę byłam wprost wniebowzięta! Dla mnie - dziewczyny fascynującej się wizażem tak duża ilosć pędzli, jaką zamówiłam to po prostu raj! 
                                                                                                                                                                                             
 
Pierwszy zestaw dziesięciu pędzli najbardziej mi się podoba - pewnie ze względu na ilość oraz na wykonanie tych pędzelków. Bardzo dobrze mi się nimi pracuje, jakość jest naprawdę genialna. Dziś pierwszy raz je myłam i obawiałam się, że po umyciu nie będą już tak miłe w dotyku. Zdziwiłam się - pędzle wcale nie zrobiły się szorstkie ani nie wypadło z nich włosie. W tym zestawie znajdują się zarówno grubsze, lecz krótsze pędzle do podkładu, bronzera, różu lub pudru jak i cieńsze, ale dłuższe pędzelki na przykład do nakładania korektora :) 

DZLE - KLIK
 

                                                                                                                                                                                     

Następnie zamówiłam kolejny zestaw pędzli - tym razem do wykonywania makijażu oczu. Słyszałam i czytałam dużo o tych pędzelkach, ponieważ prawdopodobnie są to oryginalne pędzle z Real Techniques. Tego pewna nie jestem, wiem tylko, że są one na prawdę genialne. Tak samo jak wyżej wspomniany przeze mnie zestaw, po umyciu nie stały się szorstkie, ani nie wypadło z nich włosie. Rewelacyjnie się nimi pracuje i w zestawie dołączony jest na nie pokrowiec.
 
 DZLE - KLIK

                                                                                                                                                                                     

Zamówiłam sobie jeszcze jeden (już ostatni, obiecuję) pędzel. Nie wiem do czego mogę go używać, bo ma bardzo rzadkie włosie. Ogólnie jest dobrze wykonany. Po umyciu zachowuje się tak jak wcześniej opisywane przeze mnie pędzle.

 DZEL - KLIK

                                                                                                                                                                                     

Wiem, że jest zima i nie najlepszym pomysłem jest zamawiać sobie okulary przeciwsłoneczne, ale spodobały mi się one tak bardzo, że nie mogłam się powstrzymać. Tydzień temu byłam we Wrocławiu i widziałam dosłownie identyczne okularki w Reserved. Są bardzo dobrze wykonane, na pewno szybko się nie zniszczą. Wygodnie się je nosi i efektowne.

OKULARY - KLIK

                                                                                                                                                                                     

Chciałam mieć mniejszą wersję beauty blendera, którą mogłabym zabierać ze sobą gdybym gdzieś jechała. Dlatego zamówiłam sobie malutką, różową gąbeczkę. Jeszcze jej nie używałam, ale wydaje się być okej.

BECZKA - KLIK

                                                                                                                                                                                     

Ostatnią rzeczą z Dresslink jest czarna bluzka z krótkim rękawem z napisem Hate You 2 na plecach :) Materiał się elektryzuje i to jest jedyny minus tego t-shirtu. Bardzo lubię w niej chodzić, bo jest śliczna i wygodna.

BLUZKA - KLIK

                                                                                                                                                                                     


Teraz czas na Born Pretty Store. Pierwszą rzeczą, którą sobie zamówiłam jest przezroczysty, plastikowy stojak na okulary przeciwsłoneczne. Wytrzymały, okulary bardzo ładnie się na nim prezentują i wydaje mi się, że to przydatny przedmiot dla osób, które tak jak ja mają problem z organizacją swoich ulubionych okularów :)

STOJAK - KLIK

                                                                                                                                                                                     

Następnie zamówiłam 4 srebrne pierścionki. Niestety ich jakość pozostawia wiele do życzenia, ponieważ po kilku dniach noszenia dwa z nich zrobiły się różowe. Tak czy siak, na ręce wyglądają bardzo ładnie.

PIERŚCIONEK - KLIK 


                                                                                                                                                                                     

Ostatnią zamówioną przeze mnie rzeczą jest ten podwójny, srebrny pierścionek. Prezentuje się bardzo ładnie, jest dobrze wykonany i bardzo uroczy :)

PIERŚCIONEK - KLIK


                                                                                                                                                                                     
  
To tyle! Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z wszystkich rzeczy! <3
Miłej nocy! Dobranoc, buziaki :*
 bądź na bieżąco instagram

20 komentarzy:

  1. Okulary są superowe! Bardzo podoba mi się paczka. Gratuluję współprac. 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chińskie pędzle. Co prawda nie używam ich do makijażu klientek tylko swojego. Dla klientek mam z tej powiedzmy górnej półki. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszystko , dosc duzo tych pedzli heh :) Zostawiam obserwacje , bardzo podoba mi sie twoj blog


    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko jest ten stojak na okulary ;)
    Ładne zdjęci Ci wyszły!
    Pozdrawiam, Kaliope

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Zdecydowanie oprócz pędzli wygrał stojak na okulary. Bardzo mi się spodobał. http://kramcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczka, wszystko z chęcią bym przygarnęła :P

    Zapraszam! KLIK~martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie świetne okulary!Wszystkie 5 par. Szkoda,że mi żadne nie pasują i nie mogę sobie nigdy żadnych kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że jesteś zadowolona z obu paczek-świetne te wszystkie rzeczy zamówiłaś:)
    Mam nadzieję, że ferie wykorzystasz w 100%! Udanych wyjazdów Ci życzę:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach zakup pędzli z pierwszego zdjęcia, ale z innej strony. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle wyglądają na porządne a stojak na okulary to genialne rozwiązanie :)


    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam! Teraz dużo osób zamawia rzeczy z chińskich steron i są one dobrej jakości :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pędzle. Masz ładny zegarek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne okulary :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Stojak na okulary najbardziej mi się spodobał :D

    http://saynika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia Ci wyszły, ten stojak na okulary jest super!
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥ - Nowy design na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy!
    Pędzle najbardziej mnie zaintrygowały :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pierścionek! Strasznie mi się podoba... Co do pędzli nie jestem przekonana :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, świetny post! Skąd masz większość tych okularów? a co do stojaka jest naprawdę mega aa!

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia