2016/01/29

I'd rather be sleeping


Ciepła herbatka, duże, wygodne łóżko i interesująca książka. Czego chcieć więcej? 

Tak, rozpoczęły mi się ferie. Jak to ja zazwyczaj - na początku leniuchuję i nic nie robię, a dopiero po kilku dniach odpoczynku mam ochotę porobić coś kreatywniejszego, bardziej aktywnego. Natomiast w tym roku 'przedłużyłam' sobie ferie o trzy dni, ponieważ po wtorkowej dyskotece w szkole źle się czułam, bolało mnie gardło i stwierdziłam, że wolę nie pójść do szkoły  (bo i tak na większości lekcji pod koniec semestru oglądamy filmy) i wyleczyć się z choroby, niż być chorą przez połowę ferii, bo to totalnie bez sensu. W ciągu tych dodatkowych trzech dni bardzo wypoczęłam, nadrobiłam wszystkie nieprzespane noce i mogę oficjalnie powiedzieć, że na pewno nie zmarnuję tegorocznych ferii !


W tym momencie pojawia się problem - jak wykorzystać tak dużą ilość wolnego czasu? Czy lepiej spać i przygotowywać się na kolejne miesiące nauki czy może spędzić te dni aktywnie, pójść na spacer lub pojeździć na łyżwach? Odpowiedź jest prosta - rób to co sprawia Ci przyjemność i/lub to, na co w ciągu roku szkolnego nie potrafisz znaleźć czasu!

 Każdy z nas ma jakieś pasje. Właśnie po to mamy ferie, żeby rozwijać te zainteresowania, ponieważ większość z nas nie ma na to czasu, gdy trzeba chodzić do szkoły, uczyć się i odrabiać zadania. Jako, że jedną z moich pasji jest blogowanie, podczas ferii mam zamiar porobić dużo zdjęć i napisać kilka postów, bo mam w głowie bardzo dużo pomysłów!
A może od dawna mieliście ochotę, żeby oglądnąć jakiś film czy serial, bądź przeczytać książkę? 

Jeśli tak, to teraz jest na to odpowiedni czas!



 SWEATSHIRT - CLICK



                                                                                                                                                                                     
  
To tyle! Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i że 
tegoroczne ferie spędzicie jak najlepiej się da! 

 bądź na bieżąco instagram

20 komentarzy:

  1. Super wpis! :)
    Ja swoje ferie właśnie skończyłam... :/

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post Olciu! Mega zdjęcia, co do książki, którą czytasz Girl Online jest super! Nie miałam możliwości zakupu drugiej części, ale myślę, że niedługo będę już ją miała! Super bluza! <3 Pozdrowionka, haha. Miłych ferii xoxox
    zofiakuca.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam za słowo i czekam na kolejne posty!
    Jak już pozdaję wszystko w sesji to też będę robić co mi się żywnie podoba ^^

    Keep goin', baby! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoje ferie juz powoli koncze.
    Pierwszy tydzien bardzo fajnie spedzilam, aktywnie. Natomiast drugi spedzilam w lozku. W niedziele sie zle poczulam i dopiero dzis sie mi polepszylo.
    Zycze Ci udanych ferii!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zakochana w Twoich zdjęciach ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety moje ferie juz kończe :( ale myśle ze spędziłam je właśnie tak jak chciałam a teraz czas na powrót do szkoły :(

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ferie już kończę i jestem zła, bo zachorowałam w połowie, więc połowy moich planów nie udało mi się zrealizować :c Mam jednak nadzieję, że ty ferie wykorzystasz w 100% na tym, co lubisz robić:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka Cudowna :*
    Uwielbiam twój blog jest to mój ulubiony :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne zdjęcia i szablon.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/01/its-cold-but-im-wearing-dress-vined.html

    OdpowiedzUsuń
  10. życze ci abyś ferie minely ci na robieniu czegosc co sprawia ci przyjemność :)

    Ps . super lusterko i komoda :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferii jeszcze nie zaczęłam, bo zaczynamy je dopiero 14 lutego jako ostatni :< Wspaniały blog, oczywiście obserwuje!
    Proszę o poklikanie w linki w poście:
    http://thenatusworld.blogspot.com/2016/01/zimowy-przeglad-sklepu-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się właśnie kończą ferie:( No cóż mogę tylko życzyć KREATYWNYCH FERII. Post jest świetny, a wygląd bloga estetyczny.

    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się właśnie zaczęły ferie, ale tak na prawdę mam je już od tygodnia (z przerwami) bo byłam chora, a tylko czwartek i piątek poszłam do szkoły :)
    tak szczerze jakoś nie za bardzo chcę te wolne, nie mam za dużo pomysłów jak wykorzystać ten czas w kreatywny sposób :( do tego już odpoczęłam podczas choroby haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny wpis, śliczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Karolina http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, ciężko uwierzyć, że robisz takie piękne zdjęcia telefonem. Super blog i piękna dziewczyna!

    Obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się już skończyły ferie :(
    Ładne zdjęcia!

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, super blog! Obserwuje! Mam nadzieje że zaobserwujesz mojego bloga, nie ma tam wiele lecz w przyszłym tygodniu pojawi sie coś ciekawszego! kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałaś się kiedyś nad nagrywaniem na yt? <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałaś się kiedyś nad nagrywaniem na yt? <3

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia