2016/09/29

Lookbook - my first youtube video + Snapbloggers

Długo się nad tym zastanawiałam, ale w końcu podjęłam decyzję i opublikowałam swój pierwszy filmik na Youtube. Trochę 'spóźniony', lecz jestem zdania, że lepiej późno, niż wcale. Zapraszam Was do oglądnięcia oraz zasubskrybowania kanału - niedługo pojawi się następny filmik, bo nie powiem, spodobało mi się! :) 

             

Natomiast jeśli chodzi o drugą część tytułu posta - jak może wiecie jestem w składzie grupowego Snapchata "Snapbloggers". Aktualnie jesteśmy w trakcie poszukiwania nowych osób, dlatego jeśli ktoś byłby zainteresowany dołączeniem do naszej małej rodzinki, zapraszamy! Dokładne informacje poniżej <3
    
 
Dajcie znać, czy podoba się Wam filmik, każda opinia jest dla mnie bardzo ważna! Z góry dzięki! <3
 

4 komentarze:

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia