2015/10/11

Born Pretty Store #5

Hejka!
Kilka dni temu dostałam kolejną, już piątą paczkę z Born Pretty Store. Tym razem zamówiłam okulary przeciwsłoneczne, wianek do włosów, naszyjnik i pierścionek. Wszystko przyszło jak zwykle w bardzo dobrym 
stanie, bezpiecznie zapakowane (nic się nie uszkodziło podczas podróży).

 


Pierścionek - CLICK
Jest na mnie troszkę za duży, a więc odradzam zakupu, jeśli macie bardzo chude palce. 
Wygląda na dobrze wykonany i naprawdę bardzo mi się podoba :) 

 Wianek - CLICK
Kwiatki są zrobione z papieru, dlatego trochę się pogniotły, ale bardzo łatwo je naprawiłam.
Wianek jest fajny, wygodnie się go nosi, nie jest za mały, co jest dużym plusem!

Okulary - CLICK
Jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona, przyszły porządnie zapakowane, nic się nie 
zniekształciło podczas podróży :) Ładnie wyglądają i do wszystkiego pasują <3

Naszyjnik - CLICK
To jest już mój czwarty naszyjnik z kryształkiem. Wszystko o nich mówiłam Wam w poprzednich
 postach, a więc teraz powiem tylko, że jest supi i jak zwykle go polecam ^^

To tyle!
Jeśli chcecie kupić coś na BornPrettyStore to użyjcie 
mojego kodu rabatowego -10% : AKOT10
Dajcie znać, czy spodobała Wam się ta biżuteria :)
bądź na bieżąco instagram

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się naszyjnik kryształek, jest prześwietny! Super zdjęcia :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje, licze na rewanż :)
    http://patk4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny jest ten wianek! *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisiorek z kryształkiem i pierścionek gwiazdka oczywiście urzekły mnie *.*

    december-everyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny ten wianek ♥

    xxanonimowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia