2015/09/15

Waste of time

 
Hejka! ♥ Około tydzień temu doszły mi paczki ze stron internetowych Romwe (CLICK)
oraz z Shein (CLICK) , a więc dzisiaj mam dla Was post właśnie o nich! :) 




 SHEINSIDE
Jacket - CLICK 

Ogólnie to jestem w niej zakochana, nie zakładam jej razem z tym bezrękawnikiem, ponieważ mi się tak nie podoba, natomiast sama kurtka cudowna <3 Mega polecam!

 
 ROMWE
Mom Jeans - CLICK



 







Wszystko byłoby okej... no właśnie - byłoby, ale niestety nie jest... Spodnie nie pasują do mojej figury (wyglądają jakby były za duże) i zepsuł mi się w nich zamek, bo trochę zbyt mocno za niego pociągnęłam :')) Ale oddam je do krawcowej, a kiedy już będą naprawione to raczej będę w nich chodzić (może nie do szkoły, bo wyglądam w nich trochę jak ogrodnik xD).
 
To tyle!
bądź na bieżąco instagram
 

4 komentarze:

  1. Mega rzeczy, zwlaszca kurtka haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka jest cudowna *o*
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna kurtka! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super kurtka ;]]

    http://karciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia