2015/08/31

Mix. Dooo It!

Cześć miśki!
Postanowiłam, że pod koniec każdego miesiąca będę robić mix ze zdjęć. Co Wy na to? :)
W dzisiejszym mixie bardzo dużo widoków, roślinek, a trochę mało mnie, no trudno.
Jak może wiecie, Miley Cyrus opublikowała nową płytę, która bardzo mi się spodobała, a więc niżej możecie posłuchać piosenki, która ją promuje. Według mnie jest cudowna :)
Zapraszam Was również na blog nowo poznanej przeze mnie, przemiłej Julki <3 - KLIK








































To tyle!
Dajcie znać, czy podobają Wam się takie mixy.

bądź na bieżąco instagram

7 komentarzy:

  1. Mega Mix zdjęć, uwielbiam te z branżową spódniczką :) 😍💓👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu posty! :-) Cudowne fotki, buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix zdjęć,. Fotografie takie ciekawe ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam na Twojego bloga z polecenia Julii i serio się zakochałam. Te zdjęcia wyglądają jak wyjęte z tych całych tumblr'ów weheartit i reszty! <3 obserwuję oczywiście!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha rozmowa o pająkach świetna :) Też się ich boję. Dzięki za info że Miley wydała nową płytę, nie miałam o tym pojęcia
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne masz zdjęcia! Super, naprawdę :)

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia