2015/06/16

Born Pretty Store #3

Hej!  
Jakieś dwa tygodnie dostałam trzecią paczkę od Born Pretty Store, natomiast zepsuła mi się ładowarka do telefonu i nie miałam jak zrobić zdjęć ani przesłać na komputer. Zamówiłam 5 rzeczy - jeden naszyjnik, dwa chokery, jeden pierścionek i opaska do włosów. Wszystko tak jak zwykle- super :)



 1. Naszyjnik kryształ - KLIK
Jest to już mój drugi naszyjnik kryształ z BPS, pierwszy otrzymałam w drugiej paczce, był on w pudrowo różowym kolorze, natomiast ten jest przezroczysty ( COLOR #6 ). Uwielbiam je, pasują do wielu stylizacji i na pewno zamówię ich jeszcze kilka ;) Tym razem wzięłam na łańcuszku, a nie na rzemyku, jak poprzednio.


2. Tatto Chokery - KLIK
Wzór #11 - Mój ulubiony choker, chodzę w nim bardzo często, ponieważ od dawna podobały mi się przywieszki - Saturn :) Polecam wszystkim.


Wzór #1 - Na chwilę obecną wydaje mi się, że odczepię tą zawieszkę i będę chodzić w samym chokerze, ponieważ myslałam, że będzie ona mniejszych rozmiarów.


Chokery wykonane są z potrójnej żyłki, wytrzymałe, rozciągliwe - dobrej jakości.

3. Pierścionek - KLIK
Wybrałam większy rozmiar - 17mm i jest ok. Kocham ten pierścionek i bardzo często w nim chodzę, ładnie prezentuje się na dłoni i jest wytrzymały.


 4. Opaska do włosów - KLIK
Dzięki nietypowemu kształtowi bardzo dobrze trzyma włosy, nie spada z głowy, jest super. Bardzo wytrzymała pomimo swej niskiej ceny :)


To tyle!
 bądź na bieżąco instagram
Jeśli chcecie coś zamówić z Born Pretty Store, to zachęcam do użycia kodu -10% - AKOT10.




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) Przecudne rzeczy dostałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne rzeczy sobie wybrałaś. :)


    × Zapraszam na xnatg.blogspot.com ×

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne rzeczy wybrałaś ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne to chokery :D

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna biżuteria :) uwielbiam inspiracje takie tumblrowe http://paulineblog14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia