2015/04/19

Born Pretty Store #2

Hej! 
We Wtorek dostałam już moją drugą paczkę od Born Pretty Store. Tym razem miałam wybrać rzeczy za 13$ a więc tak też zrobiłam, natomiast nie dotarł do mnie jeden łańcuszek, ale na szczęście był on najmniej dla mnie ważny :)  Zamówiłam więc 4 rzeczy - jeden naszyjnik, jedna opaska do włosów, dwa pierścionki. Z tego zamówienia jestem o 100 razy bardziej zadowolona niż z poprzedniego, bo biżuteria jest naprawdę cudowna.
Ps. dzisiaj jadę do Katowic i będę tam do końca tygodnia, ale nie martwcie się, dodam post w czwartek.



1. Naszyjnik Kryształ - KLIK ( $4,93 )
Zamówiłam ten naszyjnik w kolorze kremowym #6, jednak miałam cichą nadzieję, że przyjdzie w kolorze pudrowego różu i tak też się stało. Wiem, że zdjęcie na stronie powinno przedstawiać prawdziwy wygląd przedmiotu, natomiast kremowy też byłby dobry! Od dawna podobały mi się naszyjniki z kryształami, pierwszy 
raz znalazłam je na tumblr i gdy tylko zobaczyłam je na stronie BPS wiedziałam, że się w nie zaopatrzę. Mam zamiar zamówić jeszcze kilka takich, ponieważ je uwielbiam.

 

2. Opaska - Kocie Uszy - KLIK ( $2,99 )
Wybrałam uszka w kolorze Srebrnym, jestem z nich bardzo zadowolona, lecz od razu kiedy tylko je założyłam odpadł mi koralik, normalna osoba spokojnie by go skleiła kropelką bez żadnych kłopotów, ale ja oczywiście nie jestem normalna xd Od razu skleiłam sobie palce, a uszka przykleiły się do plastikowej podkładki xd.
Opaska jest cudowna (zresztą jak wszystkie rzeczy z tej paczki), bardzo cuteee <3.


3. Pierścionek Liście - KLIK ( $0,99 )
Bardzo podobają mi się minimalistyczne, srebrne pierścionki, mam ich nawet dużo, a więc tego również nie mogło zabraknąć w mojej kolekcji! Jedyne co mi się nie podoba w nim, to fakt, że sądziłam (patrząc na zdjęcie na stronie), że będzie matowy. Natomiast tak czy siak bardzo mi się podoba i ładnie się prezentuje.


4. Pierścionek Panda - KLIK ( $0.99 )
O tym pierścionku nie mam zbyt wiele do powiedzenia. Jest śliczny, wygląda tak samo jak na stronie i jest bardzo słodki <3 Od niedawna podobają mi się zwierzątka, jakimi są pandy. Mam tylko nadzieję, że te cyrkonie nie odpadną zbyt szybko, ponieważ niezbyt fajnie nosić niekompletny pierścionek :)


To tyle! Do zobaczenia (a raczej przeczytania XD) w czwartek! <3
Jeśli chcecie coś zamówić z Born Pretty Store, to zachęcam do użycia kodu -10% - AKOT10.


11 komentarzy:

  1. świetne rzeczy i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten naszyjnik z różowym kryształkiem.


    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, mam te kocie uszka! Są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super biżuteria :) Zazdroszczę ;) Ja za nią nie przepadam, ale jest naprawdę śliczna :)
    zapraszam do mnie http://juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten naszyjnik jest cudny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś śliczne rzeczy :) Ładna opaska.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/wielki-wiosenny-konkurs-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super biżuteria<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć!
    Nie dawno zobaczyłam Twojego bloga i musze przyznać, że treść bardzo mi się spodobała. Czekam do czwartku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna biżuteria :*
    słodziutka <3
    zapraszam :* Będzie miło jak skomentujesz, lub zaobserwujesz :* Odwdzięczam się :*
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, Ola, a mam pytanie: czy zrobisz post w rodzaju whats on my iphone? Byłoby bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna biżuteria, najbardziej spodobała mi się ta opaska :)
    http://somethingforyou0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia