2015/02/01

Recenzja Creepersów + Born Pretty Store

Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją butów - Creepersów. Ja swoje dostałam od mojej najlepszej przyjaciółki Wiktorii, zostały one kupione w Anglii. Creepersy od zawsze mi się podobały, dwa razy zamawiałam je na stronie CASU (KLIK), lecz nie podołały one moim oczekiwaniom :)


WYGODA  9/10
Buty są bardzo wygodne, pomimo, że są na mnie o pół rozmiaru za małe, tak czy siak w nich chodzę. Mają one 3,5 - 5 cm, a więc bez problemu da się w nich chodzić :P


WYGLĄD  10/10
Jak już mówiłam Creepersy od zawsze mi się podobały, a szczególnie o czarnym kolorze. Są bardzo dobrze wykonane, nic się nie odkleja i są dobrze wykończone.


DOPASOWANIE DO UBRAŃ  10/10
Creepersy są uniwersalnymi butami, można je ubrać zarówno do spódnicy, jak i do spodni. Pasują mi do wielu, a praktycznie do wszystkich ubrań. Te buty można założyć do szkoły, ale również na zakupy, dyskotekę, urodziny czy różne uroczystości.


OGÓLNA OCENA  10/10

Chciałabym Was również zaprosić do sklepu internetowego Born Pretty Store - posiada on szeroki wybór biżuterii, akcesorii do włosów i paznokci. Nawet mam dla Was nowo wygenerowany kod rabatowy -10% od końcowej sumy (najlepiej wybierzcie coś z biżuterii (KLIK), ale jeśli chcecie, możecie tego kodu również użyć do innych przedmiotów). Wystarczy przy płatności wpisać AKOT10 w odpowiednie miejsce.

bądź na bieżąco instagram
 

7 komentarzy:

  1. Mi tez się podobają creepersy, ale nie mam ich :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiscie nie podobaja sie creepeersy ,ale fajnie ,ze je dostalas i ci sie podobaja :)
    http://blue-berry00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajne te creepeersy :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Born Pretty Store to najlepszy sklep z biżuterią jaki znam ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety nie podobają się creepersy. :(
    Pozdrawiam,
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. także mam creepersy tylko, że bordowe;) twoje są świetne ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam swoje w internetach, bordowo-czarne, za to właśnie za duże :D Ale wata, i mimo tego jak dobrze ją włożę, to palce nie bolą i są bardzo wygodne. Z początku mi się nie podobały, później szał i tak w kółko. Polecam c:

    http://believe-in--yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia