2015/02/20

(nie) Tajemnicza przesylka od Born Pretty Store + troche lifestyle

Hello!
Co u Was? U mnie jak najbardziej super, pomijając fakt, że siedzę właśnie na podłodze, jem płatki Cookie Crisp z zimnym mlekiem (lenistwo) oraz wdycham dość nie ciekawe zapachy farb do ścian ^^ Wreszcie doczekałam się remontu mojego pokoju. Pisałam o tym już kiedyś, chyba we wrześniu, tak! Jestem przeszczęśliwa, że nareszcie mam swój wymarzony, biały pokój. Póki co zmontowany mam tylko stolik i krzesło, więc Room Tour odkładam na inny termin. Dobra, ale nie o tym dzisiejszy post! 
 
W poniedziałek (16 luty) otrzymałam przesyłkę z Azji, ponieważ nawiązałam współpracę (tak, ja zaproponowałam) z firmą Born Pretty Store (klik) z czego jestem naprawdę zadowolona. Mogłam zamówić sobie 2-3 rzeczy za kwotę nie większą niż 10$, jednak miałam dużu dylemat, ponieważ wiele rzeczy z biżuterii mi się podobało.
Dodatkowo, mam dla Was zniżkę -10%, po wpisaniu kodu AKOT10 w odpowiednie miejsce.
Paczka została wysłana w poniedziałek (26 stycznia), a więc szła równe 3 tygodnie. To bardzo krótko, jak na tak dużą odległość. Sądziłam, że czas oczekiwania na przesyłkę to będzie 4-5 tygodni, a więc jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Paczka przyszła zapakowana w zwykły papier 'pocztowy' (?), a każdy element był w dodatkowym woreczku. Mimo tego, nic się nie połamało :)



Zamówiłam sobie dwie rzeczy:
1. Zielone drzewko na biżuterię za jedyne 6,79 $ (ok. 24 zł) --> KLIK
Ta ozdoba się świetnie prezentuje, według mnie bardzo opłaca się kupić to drzewko, ponieważ w Polsce zapłacilibyśmy za taki organizer około 40zł. Było ono również dostępne w kolorze fioletowym. Urocze!



2. Naszyjnik galaxy (wzór #2) za jedyne 2,99 $ (ok. 11zł) --> KLIK
Taki wisiorek zauważyłam już jakiś czas temu na tumblrze, od razu wpadł mi w oko, więc kiedy tylko Jenny z BPS zgodziła się na współpracę ze mną i ujrzałam go na tej stronie, wiedziałam, że będzie mój. Jedynym jego minusem jest to, że przekrzywia się, gdy wisi na szyi, ale można poprawić i problem z głowy!



Jestem naprawdę bardzo zadowolona, że miałam szansę rozpocząć współpracę z tą firmą. Bardzo polecam Wam złożyć tam zamówienie. Born Pretty Store ma bardzo szeroki asortyment; biżuteria, kosmetyki, lakiery i akcesoria do paznokci, a nawet odzież :) Są tam również przepiękne ozdoby do domu. Każdy znajdzie coś dla siebie!


bądź na bieżąco instagram

10 komentarzy:

  1. Świetne to drzewko! :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to cudowną przesylke dostałaś! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/02/frozen.html

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, jakie fajne drzewko :) Ja jednak preferuję zwykłe kuferki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka, zazdroszczę współpracy
    Pozdrawiam :*
    http://aya-moshito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik. Śliczny design, obserwuję :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodki naszyjnik, przydatny zielony przedmiot XD Oraz słodycz. Słodycz słodycz. Zgadzam się, wielka szczęściara. Pozdrawiam.~

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię naszyjnik *-*
    Zapraszam do mnie:
    http://majgaphotos.blogspot.com/2015/04/historia-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia