2015/02/10

Ikea, Wroclaw, Marsi, Pokój.

Hejka!
Dzisiaj typowo lifestyle'owy post, nie mam siły ani ochoty na pisanie czegoś konkretnego, dziś po prostu opowiem co wydarzyło się u mnie w ostatnich dniach. Nadal jestem chora, czekam na przesyłkę z Born Pretty Store, ale na szczęście jest fakt, który bardzo mnie cieszy, mianowicie -  równo za 6 dni (tj. 18 luty) zaczynamy remont u mnie w pokoju. Nareszcie uwolnię się od tej okropnej kupy kolorów, motylków, kwiatuszków. Jak teraz tu siedzę i patrzę na moje ściany to mam ochotę się stąd wyprowadzić, no ale na szczęście jeszcze tylko tydzień tego piekła. Niestety nie wiem dokładnie jaki kolor ścian, bo to nie ja mam ostatnie zdanie, tylko moi rodzice, którzy twierdzą, że nie pozwolą mi zrobić szpitala z mojego pokoju (czyt. pomalować na biało), no niestety, nic nie poradzę :) Mama rozważa jasny róż/jasny szary, żeby ściany odróżniały się od mebli, które również będą białe (XD). Zakupiłam już mnóstwo różowych dodatków, lustro duże i małe oraz poduszki, pościel. Prawdopodobnie jutro rodzice jadą do Wrocławia do Ikei, aby kupić już łóżko oraz komodę, a co do biurka i szafy nie wiadomo, ponieważ mają one inną fakturę (kolor,materiał) niż reszta mebli :) 
Teraz cały czas jestem zestresowana, z powodu tego remontu, bo będzie tu bardzo dużo roboty, ale odprężam się przy piosenkach Marsów (30 seconds to Mars), których niedawno pokochałam, nawet kupiłam już płytę huhuhu <3 (wklejam kilka piosenek, które najbardziej mi się podobają). Spełniajcie swoje marzenia, dążcie do osiągnięcia celu, Marsi z Wami! PROVEHITO IN ALTUM.

 

  

Jako, że nie mam już co pisać pokażę Wam kilka zdjęć z ostatnich dni (wiem, niektóre były robione dość dawno, ale co tam), troszkę mnie, znalazł się nawet Kacper, trochę dziennika i widoków, zakupów z Ikei, oraz moja nowa stara płyta Marsów - "A beautiful lie".
bądź na bieżąco instagram

10 komentarzy:

  1. Też Kocham Marsów :) Zapraszam do siebie , może coś cię u mnie zainteresuję :) I sukcesów w blogowaniu :*
    http://livestyleofanita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i fajny mix zdjęć :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też za niedługo będę miała remont pokoju :) Za jakieś 4 miesiące :')
    Świetny post!

    Pozdrawiam,
    http://swiatpandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na swój pokój muszę sobie jeszcze poczekać kilka miesięcy :c
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i fajny mix zdjec ;)
    Pozdrawiam
    olczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd , bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! A w designu się zakochałam

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia