2015/01/12

YOU MAKE ME HAPPY.

 książki    biwaki    muzyka    kwiat    leżenie pod kocem    instagram     koty    tumblr    ogniska    blog    spacery    one direction    iphone  toffifee    herbata    filmy    kakao     ćwiczenia    słodycze    rodzina    komplementy    obozy     koncerty    kolonie    przyjaźń    biały    kaktusy ozdoby     poduszki    rośliny    moda    rysowanie    śnieg   miłość    łzy szczęścia    dawanie prezentów    chomiki  ✿  przyroda


Jestem szczęśliwa, ponieważ realizuję swoje marzenia, mam kochającą rodzinę; są różni, ale i tak dla mnie najważniejsi. Nigdy nie zdarzyło się w moim życiu, żebym chodziła głodna, nie miała pieniędzy na jedzenie, czy ubrania. Pomimo, że nie zawsze jest kolorowo, mam świadomość, że zawsze może być gorzej, a nawet gdyby tak było, mam przy sobie najbliższych mi ludzi, na których nigdy się nie zawiodę i wiem, że zawsze mi pomogą.
A Ciebie co czyni szczęśliwym? :)

bądź na bieżąco instagram
~xx

1 komentarz:

  1. Mnie szczęśliwym czyni najmniejsza rzecz na świecie :))
    obserwujemy ? http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia