2015/01/22

Weekend.

 Stwierdziłam, że bez sensu, żebym obiecywała dodawać posty co 3 dni (czego nie robię, bo nie mam czasu) a więc pojawiać się one będą co najmniej raz w tygodniu (kiedy będę miała wenę to nawet 2-3 razy, a jeśli nie, to tylko 1 raz ).

W sobotę razem z rodzicami oraz siostrą pojechaliśmy do Wisły, aby odpocząć i spędzić razem czas.


Nasz wyjazd mimo tego, że trwał tylko dwa dni był bardzo udany. Byliśmy zakwaterowani w "Hotel Gołębiewski Wisła ", który osobiście uwielbiam.


To już mój trzeci pobyt w tym hotelu, wcześniej przyjeżdżaliśmy tam, kiedy byłam młodsza. Dla gości hotelu był darmowy wstęp i nieograniczony czas do dyspozycji w aquaparku. Oprócz tego był salon gier, kawiarnie oraz restauracje i spa. Z racji tego, że byliśmy tam tylko dwa dni, praktycznie nie wychodziliśmy z aquaparku. Było tam przecież tyle atrakcji! Zjeżdżalnia wodna "lejek" (nie korzystałam z niej, zbyt się bałam), sauny parowe, eukaliptusowe itp. (polecam!), basen ze sztuczną falą (gdy była włączana, zbierało się pełno ludzi), grota lodowa (mimo niskiej temperatury nie było mi zimno) i wiele innych :)


Bluzka - primark / Spódnica - no name / Bransoletka Missiu - hebe

Osoby, które mają mnie na snapchacie wiedziały o moim wyjeździe dużo wcześniej, więc dodawajcie mnie, przyjmuję każdego - leegnex

Zapraszam również na mojego instagrama, którego już niektórzy znają - lxvzy

16 komentarzy:

  1. pozazdrościć takiego wyjazdu ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ze sie swietnie bawiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odwiedzam często Gołębiewskiego w Karpaczu :)

    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam już pare razy w Wiśle i uwielbiam tam przyjeżdżać
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie w tym hotelu :)
    Pozdrawiam
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałem Cię do LBA. Wszystko znajdziesz tutaj: http://lubimygryzonie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog.Super posty chętnie cb zaobserwowałam.Wpadnij do mnie aliceblog24.blogspot.com dopiero zaczynam .

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog obserwuję
    tynkaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie jest w tym hotelu, bardzo fajnie (?), że powiedziałaś wprost, że nie umiesz być systematyczna i posty będą się pojawiać tylko raz! :)
    http://martha33.blogspot.com/#_=_ zapraszam Cię na mój blog! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie CI :)
    Mam jedna uwagę, zdjęcia mogłyby byc trochę większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój telefon robi takie małe :C

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia. Super wpis napewno będe wpadać częsciej

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Dobry wpis Wpadne tu jeszcze pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w tym aquaparku i atrakcji jest mnóstwo. Ja praktycznie nie wychodziłam z jacuzzi :D
    A Wisła jest piękna. Byłam tam na wycieczce klasowej rok temu. Jest co zwiedzać, tyle że byliśmy zbyt leniwi, a upał jak wtedy był w niczym nam nie pomagał... :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia