2015/01/09

Ulubiency Grudnia ♥


 Dzień dobry! A właściwie, dobry wieczór! Mam dla Was dzisiaj ulubieńców grudnia. 
Będą to: książki, filmy oraz ubrania.


Zaczniemy może od najprzyjemniejszej rzeczy - od książek.
Od niedawna moje serce skradły romanse, ale nie takie typowe, tylko, że tak powiem 'młodzieżowe'. Chodzi mi głównie o powieści Johna Greena. Ja posiadam "W Śnieżną Noc", lecz czytałam również u Wiktorii fragment "Papierowe Miasta", w które w najbliższej przyszłości się zaopatrzę :)
Nie są to książki wyłącznie o miłości, właściwie można powiedzieć, że są one bardziej przygodowe,
 niż romantyczne. Napiszę Wam 'streszczenie' umieszczone na mojej książce pt. "W Śnieżną Noc".

"W Wigilię miasteczko Gracetown kompletnie zasypuje śnieg. Na pocztówkach może i wygląda to malowniczo, ale w rzeczywistości bardzo komplikuje życie. I na pewno nikt nie spodziewa się,
 że przedzieranie się przez zaspy samochodem rodziców, nieplanowana kąpiel w przeręblu albo nieprzyzwoicie wczesna zmiana w Starbucksie mogą prowadzić do spotkania z miłością. 
Jednak w śnieżną noc, kiedy działa magia świąt, zdarzyć się może wszystko..." 


Teraz kolej na moje grudniowe, ulubione ubrania.
W tym miesiącu miałam tylko jedno ulubione ubranie, konkretnie - bluzę.
Kupiłam ją w Pull&Bear w SCC w Katowicach. Kosztowała ona 80zł, lecz jak dla mnie to 
idealna cena za tak świetnie wykonaną bluzę :) Jest bardzo ciepła, a nadruk jest dobrze wykonany.



Następnie przedstawię Wam moje ulubione filmy w tym miesiącu.
 Ostatnio jakoś wzięło mnie na oglądanie wszystkich dostępnych części Narnii.
W dzieciństwie bardzo często o grałam w nią i ją oglądałam. A teraz jakoś tak mi wróciło. Zaczęło się tak, że po prostu mi się nudziło i zastanawiałam się, jakie ciekawe filmy mogę pooglądać. Oglądałam: "Lew, czarownica i stara szafa"; "Książe Kaspian"; "Podróż Wędrowca do Świtu" <3


bądź na bieżąco instagram


 Ps. Dziękuję za 100 obserwatorów oraz 11 tys. wyświetleń <3

19 komentarzy:

  1. Ale śliczna bluza :* Super post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą bluze haaha:)
    Też ją uwielbiam a napis jest grnialny :*
    zapraszam do siebie :*
    http://sickaddictionme.blogspot.com/
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna jest <3 Wpadnę <3 obserwuję ^^

      Usuń
  3. Śliczna bluza widziałam taką już gdzieś tylko nie pamiętam gdzie :D Obserwuje i liczę na to samo :D
    http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkoszulka! ♥ Hmm...
    Pozdrawiam, Alicja.
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)

    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow 80 złotych to naprawdę przystępna cena (pull&bear to w końcu dosyć tani sklep), ale nie liczy się cena, tylko to czy coś nam się podoba.
    Zapraszamy na naszego nowego bloga: blotodlazuchwalych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Za spodnie 150 zł czasami, wcale nie tak tanio ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, ta książka zapowiada się ciekawie :) Chyba kupię. Bluzka świetna *.*
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro lubisz książki autorstwa Johna Greena to polecam Ci "Gwiazd naszych wina", a bluza świetna :)

    http://dzastolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam film "Gwiazd Naszych Wina" Mega wzruszający i cudowny <3

      Usuń
  10. Już obserwuję a teraz czekam na Ciebie ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, a jeżeli chodzi o ulubieńca to faktycznie ta rzecz jest nieziemska. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia