2014/10/03

White.

Mogę szczerze powiedzieć, że biały to mój ulubiony kolor. Na pewno zauważyliście, że teraz dużo dziewczyn ma wszystko białe. Ubrania, buty, biżuterię, pokoje itd. Na początku nie mogłam pojąć, co w tym kolorze jest takiego hipnotyzującego? Sądziłam, że to zwykły kolor, taki jak wszystkie, np. niebieski, czy zielony. Ale nie! Biały jak dla mnie to najładniejszy kolor; uniwersalny; dziewczęcy; delikatny. Od niedawna stawiam na minimalizm, a z nim kojarzy mi się najbardziej kolor biały. Nie wiem dlaczego, tak po prostu.

Na wiosnę prawdopodobnie będe miała remont w pokoju. Do czego zmierzam? Wiadomo, że jeśli post jest o kolorze białym, a mówię o ścianach no to... Będę miała wszystko białe! Meble, ściany, pudełka i różne takie. Jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana, ponieważ jak może wiecie, mam cały różowy pokój, strasznie dziecinny, więc taka zmiana to dla mnie mega pozytywna informacja ♥ Jeszcze nie wiadomo czy na sto procent, ale Wam mogę już powiedzieć.


To tyle!
  Bądź na bieżąco → instagram



12 komentarzy:

  1. białe meble są super :)
    zapraszam do mnie :) http://perzi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały to też jeden z moich ulubionych kolorów, ale ja bym miała wybierać między czarnym, to wybrała bym en ciemny kolor.

    Zapraszam
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście wybrałabym biały, ale kocham czarne legginsy, bo wyszczuplają <3

      Usuń
  3. ja bym na Twoim miejscu na ścianach postawiła na jakiś delikatny pudrowy róż lub miętę :)
    http://mysteriousxworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, myślałam nad tym, ale do końca jeszcze nie wiem. Mam całą zimę na zastanawianie sie ^^

      Usuń
  4. Ja chcę mieć taki pokój. Biel jest piękna ;)
    Zazdroszcze. Ja remontu się mogę nie doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć. Jak mówiłam. Nie wiadomo czy bedzie ten remont. Jeśli tak to oczywiście zrobię Room Tour <3

      Usuń
  5. Biały to nie jest mój ulubiony kolor, ale i tak go uwielbiam :) Mam nadzieję, że zrobisz Room Tour po remoncie! Myślę, że wszystko się uda ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze zrobie Room Tour jak bedziecie chcieli ♥

      Usuń
  6. Świetne są białe pokoje, ale osobiście nie mogę się do nich przekonać. Mam nadzieję, że po remoncie wstawisz jakieś zdjęcia swojego pokoju.
    Pozdrawiam.
    http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia