2014/09/15

• W poszukiwaniu szczęścia. •

Cześć! Jak tam u Was? Jak ocenki, zachowanie, nauka? Ja już odczuwam, że gimnazjum to nie jest to samo co szósta klasa podstawówki... Mam bardzo fajną klasę, więc czasami aż chce się chodzić do szkoły (szczególnie w piątki - 5 lekcji) ^^. Najbardziej jednak mnie denerwuje, że we wtorki i w środy mam 7 lekcji i ciężko mi się wyrobić, gdy wracam o 15 do domu... Pozostaje tylko zrobić zadanie i iść spać. Brakuje czasu na komputer (dlatego też posty są dodawane rzadziej), na przyjemności, a szkoda, bo miałam w planie nauczyć się grać na gitarze (na potrzeby ZHP'u) .

W poszukiwaniu szczęścia...
Przemierzamy cały świat,
Przemierzamy wszechświat,


Dobijamy do bram i tam oczekujemy wejścia.
Cały ten świat jest u stóp nam,
Cały świat jest u stóp, bracie, siostro ma.


Zanim odejdę, nim odejdę stąd
Chwyć za rękę mnie, złap za rękę mą -
Pójdziemy razem tam, chaos nigdy nas nie dosięgnie.





  Bądź na bieżąco instagram

4 komentarze:

  1. Mi też brakuje czasu :/ Ale cóż, nauka to nasz obowiązek. No niestety.
    Fajna piosenka :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że to nasz obowiązek, ale nie pogardziłabym, gdyby dzień trwał 26 godzin ^^

      Usuń
  2. Jejku, 7 to nic! Ja mam 8 planowych, a z kółkiem 10! W 1 kl. gimnazjum!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tamtym roku miałam trzy razy 8 planowych, a teraz liczę bez kółek :)

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia