2014/09/30

Niekoniecznie dobrze.

Tak wiele rzeczy wydarzyło się w ostatnim tygodniu, że nie wiem od czego zacząć. W szkole nie jest najlepiej, ale też nie najgorzej... Właśnie przez to bardzo długo mnie nie było. Musiałam podciągnąć oceny, bo wystartowałam z tróją z polskiego, czwórą z matmy, a przecież chcę mieć średnią 5.0.
Tak czy siak; już zarobiłam dwie piątki z historii, piątkę z polskiego i różne dobre ocenki, więc posty będą dodawane systematycznie, znowu :)

Moim największym problemem jest brak czasu. Gdy przychodzę do domu o 14, robię zadanie, uczę się i oglądam "Szkołę" to zostaje mi jedynie umyć się i iść spać... Kiedyś bez problemu zdążyłam się wyrobić, nawet chodziłam wcześnie spać.. Czas umyka mi coraz szybciej, nim się obejrzałam, skończyły się wakacje, zaczęła szkoła... Bez problemu dawałabym radę, gdyby dzień trwał o godzinę / dwie więcej :)


To tyle!
  Bądź na bieżąco → instagram
 

8 komentarzy:

  1. Mi jak na razie idzie świetnie - dostałam 5 z pracy klasowej z przyrody! Też chcę mieć 5.0, a nawet wyżej. Na pewno wyżej niż 5.18, taką miałam w 4 klasie, teraz jestem w 6.
    Także mam coraz mniej czasu, a najgorzej to było w poniedziałek... Musiałam nadrobić piątek, nauczyć się do klasówki i odrobić lekcje z poniedziałku. Nawet Szkoły nie obejrzałam xD
    Śliczna jesteś ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratulacje :* Ja w 6 klasie miałam 5.92 średnią więc mega XD
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Cieszcie się póki się uczycie, bo jeszcze zatęsknicie za szkołą! :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie prawda :) Tylko, że teraz każdy nauczyciel nam robi kartkówki ;/
      Wpadnę :)

      Usuń
  3. jej śliczna bluza *.*
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bluzka ^^ Jakby co to z primarka (dostałam od przyjaciółki) kupiona w Anglii więc lipa xD
      dziękuję, wpadne ;*

      Usuń
  4. Ja w ostatniej klasie liceum mam średnio 4 sprawdziany w tygodniu :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspolczuje Ci. Wiem co sie wyprawia w klasie maturalnej, bo moja siostra chodzi do niej. Ciagle sie uczy i robi zadania ehh. =)

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia