2014/09/03

• Moja nowa klasa •

Hi! ♥ 
Tak. To już 1-sza klasa gimnazjum... Jestem bardzo szczęśliwa, bo w przeciwieństwie do większości osób, nie musiałam zmieniać "szkoły", ponieważ u mnie, gimnazjum jest łączone z podstawówką, więc zostałam w tym samym budynku. Niektórych nauczycieli znam dokładnie, innych mniej (bardziej z widzenia). Ale powiem Wam, że nie jest tak źle. Moja nowa klasa liczy, AŻ 11 osób (7 dziewczyn, 4 chłopców). Dla Was to pewnie malutko, a dla mnie bardzo dużo, ponieważ moja poprzednia klasa liczyła 6 osób (2 dziewczyny, 4 chłopców). 

Poprzednia klasa - 6 osób:
1.Kacper
2.Przemek
3.Szymon
4.Adam
5.Ola (ja)
6.Martyna

Nowa klasa - 11 osób:
1.Agnieszka
2.Karolina ♥
3.Wojtek 
4.Patrycja
5.Kornelia
 6.Pati ♥
7.Konrad
8.Ola (ja)
9.Kacper
10.Szymon
11.Martyna

Bardzo lubię całą moją nową klasę, a najbardziej to dwie nowe dziewczyny: Patrycje i Karoline.



 Bądź na bieżąco instagram 

4 komentarze:

  1. W poprzedniej szkole w mojej klasie było nas 15 osób, teraz jest aż 30 !

    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że u Ciebie również 100% osób więcej :) Mi się podoba, jak jest dużo osób ^^

      Usuń
  2. Ja jeszcze mam rok ze swoją starą klasą :) Rzeczywiście mało tych osób w klasie, ja mam 23 O.O
    Super fotki ;)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia