2014/08/11

Ulubiency Lipca.

Witam Was w tym oto spóźnionym poście z Ulubieńcami Lipca, powinien on pojawić się na początku sierpnia, ale wtedy byłam w Niechorzu i jakoś tak wyszło.
Ps. post o wakacjach w Niechorzu przesunął się na środę, bo nie zdążyłam zgrać zdjęć.


1. Ulubiony film:
- LOL (Lisa Azuelos)
Oglądnęłam go wczoraj, bardzo mi się spodobał. 
''Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę zostawia chłopak. 
Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem.
 Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, 
jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne.''
Lolę gra moja idolka - Miley Cyrus - kolejny powód, dla którego kocham ten film.


2. Ulubione książki:
- Igrzyska Śmierci
- W pierścieniu ognia
- Kosogłos 

    Autorką wszystkich trzech tomów jest Suzanne Collins.
Powieść dla młodzieży; wzruszająca, ciekawa, bardzo wciąga; 
zaczniesz czytać dajmy na to, że od 10 strony, nagle nie wiadomo
jakim cudem znajdziesz się na 210 stronie.
Pierwszy tom pt. Igrzyska śmierci (jest to również nazwa całej Trylogii
przeczytałam w ciągu 24 godzin, czytanie drugiego tomu pt. 
W pierścieniu Ognia zajęło mi dwa dni, a aktualnie
 czytam Trzeci tom pt. Kosogłos.


3. Ulubiona piosenka:
 - Love Money Party (Miley Cyrus ft. Big Sean)
Mój blog nazywa się na cześć tej piosenki - Kocham Miley,
kocham jej piosenke  <3


4. Ulubione kosmetyki:
- Suche Szampony Batiste ; posiadam:
- Wild
- Tropical
-Blush

   "Batiste ratuje dobry wygląd — i dobre samopoczucie
— gdy nie ma czasu lub warunków na umycie włosów."


 Bądź na bieżąco instagram

4 komentarze:

  1. Też bardzo lubię film LOL :) Moimi kosmetycznymi ulubieńcami rowież są suche szampony Batiste :)

    http://ola-write.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliźniaki ^^ Wspólna obserwacja, co Ty na to? :)

      Usuń
  2. Na pewno przeczytam te książki :) A i LOL to świetny film.
    Zapraszam również do mnie: http://czekoladowa200100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę, może wspólna obserwacja? ;)

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia