2014/08/07

My idols. ♥

Hello! Wydaje mi się, że każdy z nas ma kilka takich osób, które podziwia i uwielbia...
Ja również mam kilka takich osób, konkretnie Miley Cyrus i One Direction. Dlaczego akurat oni? 

Uważam, że są to osoby godne podziwu, zasłużyły na to, żeby je podziwiać i uwielbiać.
Osiągnęły wielki sukces, ponieważ już jako nastolatki zaczynali robić wielką karierę. Miley jako Hannah Montana podbijała serca malutkich dziewczynek, a One Direction w X Factorze również, tyle że nie tylko małych dzieci, lecz i nastolatek/dorosłych. Zaczęłam interesować się życiem Miley już jako siedmiolatka, czytałam o niej gazety, kupowałam jakieś akcesoria z wizerunkiem Hany Montany (plecaki, długopisy, zeszyty, bluzki), natomiast z One Direction było całkiem inaczej... Na początku nie rozumiałam, co w nich takiego super, przecież nie potrafią śpiewać ; bla bla bla. Takie głupie gadanie, ale jednak okazało się , że wcale nie idzie im to tak źle, wręcz - Wspaniale! W pewien wiosenny dzień, gdy już ich lubiłam, to stwierdziłam, że poczytam sobie troszkę o 1D na Wikipedii, pooglądam ich koncerty na Youtube i jakoś tak dnia Drugiego Kwietnia 2013 roku stałam się DIRECTIONER'KĄ. Od tego czasu, codziennie słuchałam ich piosenek, zaopatrzyłam się w płytę - Take Me Home, potem bluzkę z nimi, bransoletkę, piórnik, torbę, kolejną płytę dostałam od Wiktorii, crop top z Primarka od siostry + wiele innych rzeczy... Tak to było... Po udostępnieniu piosenki We can't stop na nowo zainteresowałam się życiem Miley i jakoś dalej samo się potoczyło - kupiłam żółtą wstążkę i zaczęłam nazywać się SMILER'KĄ



To chyba koniec historii o moich idolach i o tym, jak "dołączyłam" do dwóch
fandomów zwanych : Directioners i Smilers
Ps. Post o wakacjach w Niechorzu już w niedzielę! :*

Bądź na bieżąco instagram


2 komentarze:

  1. Bardzo lubię Miley i One Direction ;) Moje idolki to Taylor Swift i Ariana Grande ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byłam w Niechorzu to poznałam pewną dziewczynę, powiedziała mi, że jak się uśmiechnę to wyglądam jak Ariana Grande na tym zdjęciu - https://www.google.pl/search?q=ariana+grande&client=firefox-a&hs=gbE&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mUflU8msOMahyAObzILoAg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1787&bih=826&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=hGX-BFCo1Gv_oM%253A%3BqBe2l0dC5le-lM%3Bhttp%253A%252F%252Fi.dailymail.co.uk%252Fi%252Fpix%252F2014%252F03%252F30%252Farticle-2592584-1CAE6C3F00000578-588_634x851.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dailymail.co.uk%252Ftvshowbiz%252Farticle-2592584%252FAriana-Grande-nabs-Favourite-TV-Actress-honor-Kids-Choice-Awards-woos-audiences-chic-cheery-yellow-ensemble.html%3B634%3B851

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia