2014/08/28

• Back to school #1 •

Hej kochani! Spójrzcie na kalendarz; tak, już niedługo 1-szy września! Nie mogę uwierzyć, że te wakacje minęły tak szybko. Zdaje się, jakbym kilka dni temu spędzała najlepsze chwile w moim życiu na obozie harcerskim... A to już koniec wakacji. Te wolne od nauki chwile minęły tak niewiarygodnie szybko...
Szczerze, to dopiero wczoraj zamówiłam i przeglądnęłam książki do 1 gimnazjum, a w niedziele pojechałam na "szkolne zakupy", kiedy niektórzy mieli wszystko gotowe już pod koniec lipca! Plecak zamówiony; przyjdzie na dniach, piórniki są (mam dwa w razie wypadku) i ich wyposażenie również, zeszyty są, połowa książek też.
Brak mi tylko połowy książek i wszystkich ćwiczeń, ale do września już będą u mnie ;)

Wszystkie moje zeszyty.

 Moje piórniki.

Wszystkie przybory szkolne.

Oraz plecak.


 Bądź na bieżąco instagram  

10 komentarzy:

  1. Śliczne zeszyty ♥
    Też mam piórnik z 1D, a nawet dwa :) Tylko że inne niż twój. ;)
    Boski plecak ♥
    Obserwuję (jako obserwator prawdziwy) ;)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czyżby Directioner? <3 A plecak niestety jeszcze nie doszedł, ale do rozpoczęcia szkoły powinien u mnie być.
      Zależy mi tylko na prawdziwych obserwatorach, dzięki, wpadnę <3

      Usuń
  2. Pomysł z kolorowymi karteczki mi się spodobał :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://paris2607.blogspot.com/2014/08/outfit-of-day.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od tego roku zamierzam "wspomagać się" tymi karteczkami :)
      Dziękuję za komentarz :*

      Usuń
  3. Najlepszy zeszyt do religii <3 taki słodki , plecak też śliczny ... a karteczki i tak moje lepsze ! :*
    * http://mydreamworl1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sie nie okłamuj ahha <3 Moje najlepsze ups :*

      Usuń
  4. Hej, nominowałam cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji tutaj: http://gawronkoweprzemyslenia.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za nominację :*

      Usuń
  5. Plecak podoba mi się najbardziej :) I przypomniałaś mi że jeszcze nie mam kolorowych cienkopisów ! :)
    Obserwuję :)
    Jak chcesz, wpadnij -> http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również najbardziej sie podoba ^^ Ciesze się, że mogłam "pomóc" :)
      Wpadnę, wpadne :*

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia