2014/08/16

10 Najdziwniejszych faktów o mnie.


Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was... 10 Najdziwniejszych Faktów o mnie!
Dziękuję Wam bardzo za 7650 wyświetleń! Jesteście niesamowici ♥
+już jutro adres zmienia się na http://olek-fasolek.blogspot.com

1. Gdy jest ciemno, a ja np. wracam do domu i widzę, że obok mnie
przejeżdża/zatrzymuje się jakieś auto, albo ktoś za mną idzie, to 
wyciągam telefon i udaję, że z kimś rozmawiam.

2. Bardzo lubię robić zakupy szkolne, pod koniec wakacji już chcę iść do szkoły,
 a gdy już troszkę pochodzę od razu zastanawiam się, kiedy najbliższe wolne...

3. Nie lubię spać z stopami poza kołdrą/łóżkiem, ponieważ boję się, że 
coś/ktoś mi je pogryzie, wyrwie. (za dużo horrorów).

4. Jestem wredna, inna niż wszyscy 

5. Kocham makaron. Mogłabym go jeść łyżkami! ♥


6. Czasem mówię bardzo szybko, niewyraźnie i nikt nie może mnie zrozumieć.

7. Jak byłam mała, to dwa razy prawie zabiłam moją siostrę (nie celowo) !

8. Kocham robić bransoletki z gumek (Loom bands).

9. Bardzo boję się ciasnych, małych pomieszczeń (mam klaustrofobię)

10. Gdy ktoś mnie łaskocze, to zaczynam się kręcić, krzyczeć, kopać.
Mam straszne gilgotki c:
 

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (a jeśli możesz kliknij w baner sheinside!)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, zaobserwuje, licze na to samo ♥

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia