2014/07/26

what I bought in last days?

hej! hej! Jak pewnie zgadliście po tytule mam dla Was HAUL z ostatnich dni. Nie kupiłam może dużo rzeczy, ale tak czy siak chcę Wam to pokazać + napiszcie w komentarzu czy lubicie czytać tego typu posty, ja osobiście z chęcią czytam i oglądam HAULE. :*
Od górnego, lewego rogu:
1. Ołówek do brwi INGLOT, tusz do rzęs ESSENCE, lakiery do 
paznokci: Golden rose, Essence, Golden rose
2. Szorty z wysokim stanem Bershka
3. Czarne Vansy Authentic Sizeer
4. Szampon do włosów Pantene Rossmann
5. Bandamka Biała New Yorker
6. Podkolanówki czarne House
7. Skarpetki Springfield
8. Zegarek (a'la Choies) Reserved
9. Okulary New Yorker
10. Bluzka w Stokrotki Springfield

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać i oglądać haule ;)
    Śliczne rzeczy kupiłaś! Szorty z wysokim stanem - cudo! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uwielbiam :) Dziękuję! :D Pytam się, bo dużo osób mówiło mi, że nie lubią i je to denerwuje jak dodaje haule, bo się chwalę itd.

      Usuń
    2. Ale świetne są haule. A pozatym chyba musze jechac do Bershki xd

      Usuń
    3. Ja szczerze uwielbiam Bershkę ^^

      Usuń
  2. Sliczne rzeczy kupilas! Bluzka i shorty najlepsze!
    obs za obs? zacznij!

    http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jasne, już zaobserwowałam. Ale - zależy mi na prawdziwym obserwowaniu tj. dodawanie komentarzy i serio wchodzenie i odwiedzanie bloga ;)

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia