2014/07/20

Obóz Zarzecze 2014

Hi! Niedawno wróciłam z obozu harcerskiego w Zarzeczu. Było naprawdę bardzo fajnie, co chwile coś sie działo. Oczywiście, skoro był to mój pierwszy obóz, to miałam chrzest. Nie bylo tak źle, najgorsze to taplanie się w błocie xd Mieliśmy kilka wycieczek m. in.: do Bielska-Białej, do Żywca, do Pszczyny i na Górę Żar... Najbardziej mi się podobało w Studiu Filmów Rysunkowych w Bielsku.
Nasz podobóz był bardzo blisko jeziora, więc około 5 razy byliśmy się pokąpać i pojeździć na rowerkach wodnych. Były 3 ogniska : dwa obrzędowe, a jedno zabawowo/piosenkowe. 
Codziennie rano pobudka i apele mundurowe, ja byłam zastępową; nasz zastęp na początku nazywał się "Wschodnie deski", a potem 'Wschód" ;) Było 9 namiotów czyli 9 zastępów.
W ostatni dzień, był apel kończący obóz. Każdy dostał jakąś nagrodę, a ok. 10 osób specjalne wyróżnienia - zegarki Pierre Ricaud (ja również dostałam). Najgorsze na końcu - pożegnania...


6 komentarzy:

  1. Ciekawy obóz z tego co wyczytałam był świetnie . Ja też jadę ale na kolonie :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę obozu! Pamiętam, jak ja kiedyś byłam na podobnym ;)
    Gratuluję wyróżnienia ;3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oboz fajny.
    Ja bylam w zeszlym roku :)

    OdpowiedzUsuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia