2014/07/29

Kierunek → Niechorze + Podziękowanie

Hejka wszystkim! Na wstępie chcę Wam podziękować za 7 tysięcy wyświetleń bloga!
Nie wierzę, że już tyle razy ktoś go odwiedził, przeczytał moje posty! Dziękuję ♥ 

Już za dwie godziny wyruszam w podróż, osiem godzin samochodem, ojejku... Najpierw do Wrocławia, żeby odwieźć siostrę na lotnisko, a zaraz potem jedziemy z mamą nad morze, do Niechorza. Nasz wyjazd trwał będzie 7 dni. Nie martwicie się o posty. Będę miała dostęp do internetu, więc posty dodawać będę nadal systematycznie :) Jestem już spakowana, więc pozostało tylko cierpliwie czekać. Nie idę spać, nie widzę sensu, skoro potem obudziłabym się tylko jeszcze bardziej zmęczona, niewyspana... Do Wrocka mamy ze dwie godziny, a samolot wylatuje około 6-7, no ale trzeba być trochę wcześniej..

POZA TEMATEM - jestem z siebie mega dumna - w ciągu 24h przeczytałam pierwszy Tom Igrzysk Śmierci (równiutkie 350 stron). Nie dlatego, aby się Wam pochwalić, tylko po prostu bardzo mnie wciągnęła. To najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałam :)



Bądź na bieżąco instagram

Miłego sierpnia kochani ! :*

8 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie latałam samolotem. Ale w tym roku jest ciupka szansy. I gratuluję przeczytania igrzysk. Co powiesz na wspólną obserwację? Poinformuj! podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie latalam, teraz tylko siostre odwozilam :) Dzieki. Zacznij obserwacje, a potem ja Ciebie zaobserwuje :*

      Usuń
  2. Miłego wyjazdu do Niechorza! Byłam tam kiedyś ;)
    Muszę przeczytać kiedyś "Igrzyska śmierci", może i mnie tak wciągną :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Ja bylam tam ostatnio 4 lata temu :) W jeden dzien przeczytalam pierwszy tom, a w kolejne dwa drugi, poniewaz do 80-ej strony byl nudny ^^ Polecam. :*

      Usuń
  3. Miłego wyjazdu Ci życzę ! :)
    Nigdy nie leciałam samolotem :D

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych wakacji w Niechorzu!
    Jedyne książki, które mnie tak wciągają, że je czytam w 1 dzień to seria Pretty Little Liars :) Świetne, polecam!

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak skończę ostatni tom "Igrzysk śmierci" to zaopatrzę się w Pretty Little Liars :):* !

      Usuń

✿ Bezpodstawne, obraźliwe komentarze i spam będą usuwane.
✿ Dziękuję za każde szczere i miłe komentarze.
✿ Odwiedzam każdy link pozostawiony przez Was w komentarzu.
✿ Potrzebujesz kliknięć? Zostaw link do siebie, z chęcią Ci pomogę :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia